Софт компетенції керівника

Емоційне лідерство це здатність керівника повести за собою команду для досягнення амбітних цілей і досягти їх, подолавши будь-які труднощі на цьому шляху. Щоб стати емоційним лідером, необхідно мати сильні софт скіли – яскраві комунікаційні якості та здатність викликати авторитет з боку оточуючих.

Програма «Софт компетенції керівника» – базовий тренінг для керівників, який розвиває емоційне лідерство та є обов’язковим у системному блоці навчання «управлінські тренінги для керівників».

Для кого?

  • Тренінг для топ-менеджерів
  • Тренінг для мідл менеджерів
  • Тренінг для лінійного керівника
  • Тренінг для керівника-початківця
  • Тренінг для кадрового резерву

Результат

Ефективне управління персоналом за рахунок розвитку софт компетенцій та зміни культури менеджменту в організації, що призводить до зростання показників результативності та залученості.

Формат проведення

Офлайн тренінг (16 годин) плюс онлайн сесія посттренінгової підтримки (4 години)

Програма тренінгу Софт компетенції керівника

Модуль 1. Софт скіли керівників, необхідних повноцінної реалізації управлінського харда.

  • Емоційне лідерство. Чому підлеглі не виконують завдання та не хочуть розвиватися? Як залучати компетентних та утримувати найбільш цінних співробітників?
  • Делегування, менторинг та фідбек – чому не працюють? Як перетворити робочі наради на ефективний зворотний зв’язок та інструмент командного планування?
  • Точки криз. Як повести за собою? Резонансна та дисонансна поведінка керівника. Особистісні характеристики керівника, необхідні для побудови результативної та залученої команди. Що важливіше – IQ чи EQ?
  • Емоційний інтелект. Розвиток лідерських скілів через розвиток 4-х емоційних компетенцій – самопізнання, управління емоціями, емпатія та управління відносинами.
  • Практичне відпрацювання навичок самодіагностики емоційних станів та управління самооцінкою, контролю емоцій та «включення» емоційного зараження, прогнозування поведінки співробітників та впливу.

Модуль 2. Софт скіли у дії – лідерські комунікації

  • Мотивування команди через об’єктивні, аргументовані та переконливі ціннісно-цільові лідерські комунікації.
  • Вербальний, невербальний, паравербальний аспект ефективних комунікацій. 5-ти рівнева модель ефективних командних комунікацій. Атракція, техніки формування.
  • Зв’язок хард та софт компетенцій керівника: емпатія – фідбек, менторинг та коучинг; управління емоціями та управління відносинами – постановка завдань, планування пріоритетів, переконання, залучення команди у процес досягнення цілей та контроль.
  • Прийняття командних рішень та їх виконання. Роль лідера у консолідації команди, створенні атмосфери відкритості та довіри. Асертивність як навичка впевненості у собі та прийняття відповідальності за результати дій.
  • Переведення деструктивних конфліктів у конструктивну взаємодію.
  • Стрес-менеджмент – «швидка допомога» собі та команді у складних ситуаціях вирішення професійних завдань.
  • Практичне відпрацювання навичок побудови ефективних командних комунікацій.

Модуль 3. Онлайн сесія пост тренінгової підтримки розвитку софт компетенцій «Аналіз сильних та слабких сторін застосування нових навичок мотиваційного управління командою»

Максимальний результат програми «Хард компетенції керівника» гарантується при додатковому навчанні за програмою «Софт компетенції керівника»

Бизнес-тренинги для руководителей, усиливающие хард и софт компетенции:

Тренінг «Розвиток стратегічного мислення»

Тренінг «Ефективне делегування повноважень»

Тренінг «Ефективне наставництво»

Тренінг «Ефективний фідбек»