СПІН у переговорах з продажу

Основні цілі тренінгу:

  • розвиток навичок планування переговорів з продажу та контролю процесу роботи з клієнтом;
  • розвиток навичок управління діалогом та переконання через застосування питань та озвучення вигод продукту, що підводять клієнта до досягнення мети переговорів;
  • збільшення кількості укладених договорів та збільшення обсягів продажів за рахунок посилення персональної ефективності команди відділу продажів.

Для кого призначено тренінг?

  • Керівники відділів з продажу.
  • Менеджери з продажу.

Формат проведення: офлайн бізнес-тренінг.
Тривалість: 16 годин.

Програма тренінгу:

  • Стратегія взаємовідносин із клієнтом, спрямована на тривалу взаємовигідну співпрацю у різних каналах збуту
  • Рівняння цінності. Воронка продажів – пріоритети планування та розподіл часу у повсякденній практиці переговорів. Портрет типового клієнта – опис ключових незадовільнених потреб. Види аналізу вигод співробітництва з позиції потенційного клієнта – фінансовий аналіз, аналіз якості, аналіз користувача.
  • Особи, що впливають на покупку. Провідники. Особи, що приймають рішення (ЛПР). Цілі переговорів. Основна та запасна мета переговорів. Планування результативних дій у «довгому» процесі переговорів, вкладених у досягнення поставленої мети.
  • Техніки переконання ключових клієнтів. Досягнення успішної динаміки переговорів у форматі «прихована потреба – чітка проблема – явна потреба – бажання вирішення». Чотири етапи переговорів.
  • Питання, що прояснюють та розвивають потреби клієнтів. Ситуаційні, проблемні, витягні та напрямні питання. Техніки активного слухання.
  • Вигоди, засновані на моделі «фінанси – якість – зручність» та матриці «виграш – виграш».
  • Ефективні методи запобігання критики та заперечення за допомогою застосування технології СПІН. Запобігання найбільш типовим запереченням, що зустрічаються в практичній діяльності учасників.
  • Практика протидії маніпуляційним технікам. Маніпуляції у переговорах, які використовуються потенційним замовником (маніпуляції тиску, дипломатичні маніпуляції, логічні маніпуляції, маніпуляції із залученням третьої сторони).
  • Завершення продажу та особливості післяпродажної роботи з клієнтом для підтримки тривалих взаємовигідних відносин.

Кожен теоретичний модуль бізнес-тренінгу містить у собі практичні блоки:

  • вправи – знайомство;
  • вправи, направлені на концентрацію уваги;
  • ілюстраційні вправи;
  • групові кейси;
  • модерації та групові дискусії;
  • відеорольові ігри;
  • вправи, направлені на отримання завершального фідбека від учасників тренінгу.

Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
Ефективні презентації
Sales Інтенсив
Конфлікт Експерт