Sales Інтенсив

На обсяги продажів впливає те, наскільки ефективно сформовано відділ продажу та рівень софт та хард компетенцій персоналу — навички комунікації, експертні знання, орієнтованість на потреби клієнтів. З цієї причини вкладення формування компетенцій відділу продажів є інвестицію в розвиток власного бізнесу. Sales Інтенсив буде корисним тренінгом для ефективного розвитку.

Кому знадобиться?

  • Для керівників відділів продажу
  • Для керівників відділів продажу
  • Для регіональних менеджерів
  • Для торгових представників

Формат проведення: офлайн формат паралельно з онлайн сесіями.
Тривалість тренінгу: складає 18 годин.

Програма:

Інтенсив з продажу складається з декількох основних модулів, кожен з яких має свої особливості:

Модуль 1.

  • Аналіз сильних та слабких сторін процесу продажів. Проводиться груповий аналіз методів посилення впливу ринку. Фасилітація дуже важлива. Вдається дізнатися, як активніше залучати нових клієнтів, активізувати тих, хто вже є, щоб зростання обсягу продажу було суттєвим

Модуль 2.

  • Розробка нової стратегії залучення клієнтів, їх утримання. Складається він із кількох основних компонентів. Серед них побудова взаємовідносин із клієнтом, які спрямовані на тривалу співпрацю, вигідну для всіх сторін. Планування ефективних дій у процесі ведення переговорів із новими клієнтами. Додатково вивчається вихід на особу, яка приймає остаточне рішення. Можна навчитися обходити маніпуляції та добиватися результату від продажу.

Модуль 3.

  • Це практика ведення переговорів із клієнтами. Складається він із кількох уроків, серед яких навчання техніки переконання, розвитку динаміки переговорів. Вивчаються окремо питання, які розвивають та прояснюють клієнтські потреби. Техніка активного слухання відіграє не менш важливу роль. Відбувається навчання демонстрації всіх сильних сторін конкретного продукту, вивчаються продуктивні методи презентації. Входить у модуль практика протидії маніпуляціям із боку. Рольові ігри передбачають відпрацювання здобутих навичок у переговорах з клієнтами. Групові кейси припускають розробку вигод товарів, умов співробітництва.

Модуль 4.
2-х рівнева онлайн сесія підтримки після тренінгу для розвитку нових навичок:

  • Програма першої сесії складається з аналізу сильних та слабких сторін використання технології СПІН для пошуку нових клієнтів, активізації вже існуючих.
  • Програма другої сесії передбачає аналіз змін у показниках продажів.

Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
Ефективні презентації
СПІН в переговорах з продажу
Конфлікт Експерт