Ефективні презентації

Цілі навчання:

  • Відпрацювання практичних навичок переконання у публічному виступі.
  • Розвиток впевненості у собі та практики входження у ресурсний стан.
  • Розвиток навичок керування відносинами з аудиторією.

Для кого призначено тренінг?

  • Керівники топ, мідл та лінійного рівня.
  • Команди відділів продажу.

Формат проведення: офлайн бізнес-тренінг.
Тривалість: 16 годин.

Програма тренінга:

  • Визначення мети презентації – основної дії, у скоєнні якої необхідно переконати аудиторію
  • Етапи презентації: аналіз ситуації, підготовка презентації, проведення презентації.
  • Аналіз ситуації. Типи аудиторії за кількісними та якісними ознаками (використовується досвід учасників бізнес-тренінгу).
  • Вибір найбільш ефективного способу проведення презентації, що базується на типі аудиторії. Аналіз потреб різних типів аудиторій. Доцільність використання технічного супроводу презентаційного процесу.
  • Підготовка презентації. Планування мети проведення презентації, структури презентації та контрольних показників вимірювання ефективності результату. Правила та форми підготовки презентаційних матеріалів для різних типів аудиторії.
  • Формулювання вигод для різних типів аудиторій (використовуються приклади реальної практики учасників бізнес-тренінгу).
  • Підготовка аналітичних та комунікаційних прийомів нейтралізації конкурентної пропозиції у процесі проведення презентації та заперечень
  • Проведення презентації. Вербальні, невербальні та паравербальні техніки взаємодії
  • Психологічні прийоми формування атракції (позитивного ставлення себе) в одного співрозмовника чи групи осіб у процесі проведення презентації.
  • Розвиток навичок емоційної саморегуляції, впевненості у собі та у своїй позиції.
  • Відпрацювання практичних навичок проведення презентації для малих аудиторій Специфіка комунікацій. Активне використання питань, вкладених у переконання малої аудиторії.
  • Відпрацювання практичних навичок проведення презентації великих аудиторій. Методи привернення уваги аудиторії та підтримки її інтересу протягом усієї презентації. Зворотній зв’язок та відповіді на поставлені питання.
  • Як завершити презентацію?

Практичні блоки:

  • Вправи-знайомства та вправи, спрямовані на концентрацію уваги
  • Групові вправи, спрямовані на відпрацювання навичок вербальних, невербальних та паравербальних комунікацій
  • Групові вправи, створені задля відпрацювання навичок переконання у публічних виступах

Вправи, спрямовані на отримання завершального фідбеку від учасників тренінгу.

Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
Ефективні презентації
СПІН в переговорах з продажу
Конфлікт Експерт

Sales Інтенсив

Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТОК УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
ХАРД КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
СОФТ КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
ЕФЕКТИВНИЙ ФІДБЕК
ДЕЛЕГУВАННЯ НА 100%!