Цілі навчання:
- Відпрацювання практичних навичок переконання у публічному виступі.
- Розвиток впевненості у собі та практики входження у ресурсний стан.
- Розвиток навичок керування відносинами з аудиторією.
Для кого призначено тренінг?
- Керівники топ, мідл та лінійного рівня.
- Команди відділів продажу.
Формат проведення: офлайн бізнес-тренінг.
Тривалість: 16 годин.
x
Ефективні презентації
Програма тренінга:
- Визначення мети презентації – основної дії, у скоєнні якої необхідно переконати аудиторію
- Етапи презентації: аналіз ситуації, підготовка презентації, проведення презентації.
- Аналіз ситуації. Типи аудиторії за кількісними та якісними ознаками (використовується досвід учасників бізнес-тренінгу).
- Вибір найбільш ефективного способу проведення презентації, що базується на типі аудиторії. Аналіз потреб різних типів аудиторій. Доцільність використання технічного супроводу презентаційного процесу.
- Підготовка презентації. Планування мети проведення презентації, структури презентації та контрольних показників вимірювання ефективності результату. Правила та форми підготовки презентаційних матеріалів для різних типів аудиторії.
- Формулювання вигод для різних типів аудиторій (використовуються приклади реальної практики учасників бізнес-тренінгу).
- Підготовка аналітичних та комунікаційних прийомів нейтралізації конкурентної пропозиції у процесі проведення презентації та заперечень
- Проведення презентації. Вербальні, невербальні та паравербальні техніки взаємодії
- Психологічні прийоми формування атракції (позитивного ставлення себе) в одного співрозмовника чи групи осіб у процесі проведення презентації.
- Розвиток навичок емоційної саморегуляції, впевненості у собі та у своїй позиції.
- Відпрацювання практичних навичок проведення презентації для малих аудиторій Специфіка комунікацій. Активне використання питань, вкладених у переконання малої аудиторії.
- Відпрацювання практичних навичок проведення презентації великих аудиторій. Методи привернення уваги аудиторії та підтримки її інтересу протягом усієї презентації. Зворотній зв’язок та відповіді на поставлені питання.
- Як завершити презентацію?
Практичні блоки:
- Вправи-знайомства та вправи, спрямовані на концентрацію уваги
- Групові вправи, спрямовані на відпрацювання навичок вербальних, невербальних та паравербальних комунікацій
- Групові вправи, створені задля відпрацювання навичок переконання у публічних виступах
Вправи, спрямовані на отримання завершального фідбеку від учасників тренінгу.
x
Ефективні презентації
Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
Ефективні презентації
СПІН в переговорах з продажу
Конфлікт Експерт
Sales Інтенсив
Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТОК УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
ХАРД КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
СОФТ КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
ЕФЕКТИВНИЙ ФІДБЕК
ДЕЛЕГУВАННЯ НА 100%!