x
Розвиток емоційного інтелекту – EQ
Особливість тренінгу «Розвиток емоційного інтелекту EQ» полягає у розвитку 4-х емоційних компетенцій, які є принципово важливими для побудови взаємовідносин з клієнтами, з колегами або близькими людьми, при прийнятті лідерських та життєвих рішень. Програма тренінгу побудована за класичною методологією розвитку EQ.
Формат проведення: офлайн бізнес-тренінг.
Тривалість: від 16 до 24 годин в залежності від запиту замовника
Програма:
- Як стати навчитися керувати почуттями та стати харизматичним лідером? IQ та EQ – хард та софт компетенції. Впевненість та розвиток лідерства через розвиток емоційного інтелекту – EQ.
- Розвиток EQ через розвиток 4-х емоційних компетенцій: Самопізнання Управління емоціями Емпатія Управління відносинами.
- Розвиток навичок самопізнання. Емоційна платформа поведінки. Психофізіологічна природа емоцій – як розуміти власні емоційні стани. Самооцінка.
- Розвиток навичок управління емоціями та управління стресом. Причини виникнення стресових станів. Внутрішні та зовнішні збудники стресових станів. Як уникнути стану затяжного стресу? ІІП – техніка «швидкої самодопомоги» у разі стресу. Методи емоційного розвантаження.
- Групові вправи, створені задля відпрацювання навичок пізнання своїх емоцій і управління стресом. Груповий аналіз результатів.
- Розвиток навичок емпатії. Емпатія як здатність розуміти емоції та мотиви інших людей. Прогнозна роль емпатії у відносинах. Провідна роль емпатії у менторстві та коучингу.
- Групові вправи, створені задля відпрацювання навичок емпатії у лідерській взаємодії. Груповий аналіз результатів.
- Розвиток навичок управління відносинами. Як досягти максимальної ефективності? ? Мотиваційне лідерство як здатність взаємодіяти з оточуючими на засадах емоційного резонансу.
- Комунікації мотиваційних лідерів Вербальний, невербальний, паравербальний аспект ефективних комунікацій. 5-ти рівнева модель взаємодії. Атракція. Ланцюгова реакція емоційного зараження як основа процесів управління відносинами з іншими людьми.
- Чому виникають конфлікти ? Причини помилок у міжособистісних комунікаціях. Предмет конфлікту. Інтереси сторін. Приховані мотиви. Трансформація деструктивних конфліктів у конструктивну взаємодію.
- Залучення сторін до процесів прийняття рішень. Консенсус як основа індивідуального мотиваційного ухвалення спільних рішень. Принципи формування консенсусу. Коли і як?
- Групові вправи, відеорольові ігри та групові дискусії, спрямовані на розвиток навичок атракції, управління відносинами. Груповий аналіз.
- Рольова гра “Залучення команди”. Аналіз результатів.
- Групові вправи, створені задля відпрацювання навичок мотиваційних комунікацій лідерів Груповий аналіз.
- Групові вправи, відеорольові ігри та групові дискусії, спрямовані на розвиток компетенцій досягнення консенсусу. Груповий аналіз.
- Завершення роботи. Консультування учасників бізнес-тренінгу. Отримання зворотнього зв’язку.
x
Розвиток емоційного інтелекту – EQ
Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
Ефективні презентації
СПІН в переговорах з продажу
Конфлікт Експерт
Sales Інтенсив
Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТОК УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
ХАРД КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
СОФТ КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
ЕФЕКТИВНИЙ ФІДБЕК
ДЕЛЕГУВАННЯ НА 100%!