Розвиток емоційного інтелекту – EQ

Особливість тренінгу «Розвиток емоційного інтелекту EQ» полягає у розвитку 4-х емоційних компетенцій, які є принципово важливими для побудови взаємовідносин з клієнтами, з колегами або близькими людьми, при прийнятті лідерських та життєвих рішень. Програма тренінгу побудована за класичною методологією розвитку EQ.

Формат проведення: офлайн бізнес-тренінг.
Тривалість: від 16 до 24 годин в залежності від запиту замовника

Програма:

  • Як стати навчитися керувати почуттями та стати харизматичним лідером? IQ та EQ – хард та софт компетенції. Впевненість та розвиток лідерства через розвиток емоційного інтелекту – EQ.
  • Розвиток EQ через розвиток 4-х емоційних компетенцій: Самопізнання Управління емоціями Емпатія Управління відносинами.
  • Розвиток навичок самопізнання. Емоційна платформа поведінки. Психофізіологічна природа емоцій – як розуміти власні емоційні стани. Самооцінка.
  • Розвиток навичок управління емоціями та управління стресом. Причини виникнення стресових станів. Внутрішні та зовнішні збудники стресових станів. Як уникнути стану затяжного стресу? ІІП – техніка «швидкої самодопомоги» у разі стресу. Методи емоційного розвантаження.
    • Групові вправи, створені задля відпрацювання навичок пізнання своїх емоцій і управління стресом. Груповий аналіз результатів.
  • Розвиток навичок емпатії. Емпатія як здатність розуміти емоції та мотиви інших людей. Прогнозна роль емпатії у відносинах. Провідна роль емпатії у менторстві та коучингу.
    • Групові вправи, створені задля відпрацювання навичок емпатії у лідерській взаємодії. Груповий аналіз результатів.
  • Розвиток навичок управління відносинами. Як досягти максимальної ефективності? ? Мотиваційне лідерство як здатність взаємодіяти з оточуючими на засадах емоційного резонансу.
  • Комунікації мотиваційних лідерів Вербальний, невербальний, паравербальний аспект ефективних комунікацій. 5-ти рівнева модель взаємодії. Атракція. Ланцюгова реакція емоційного зараження як основа процесів управління відносинами з іншими людьми.
  • Чому виникають конфлікти ? Причини помилок у міжособистісних комунікаціях. Предмет конфлікту. Інтереси сторін. Приховані мотиви. Трансформація деструктивних конфліктів у конструктивну взаємодію.
  • Залучення сторін до процесів прийняття рішень. Консенсус як основа індивідуального мотиваційного ухвалення спільних рішень. Принципи формування консенсусу. Коли і як?
    • Групові вправи, відеорольові ігри та групові дискусії, спрямовані на розвиток навичок атракції, управління відносинами. Груповий аналіз.
    • Рольова гра “Залучення команди”. Аналіз результатів.
    • Групові вправи, створені задля відпрацювання навичок мотиваційних комунікацій лідерів Груповий аналіз.
    • Групові вправи, відеорольові ігри та групові дискусії, спрямовані на розвиток компетенцій досягнення консенсусу. Груповий аналіз.
    • Завершення роботи. Консультування учасників бізнес-тренінгу. Отримання зворотнього зв’язку.

Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
Ефективні презентації
СПІН в переговорах з продажу
Конфлікт Експерт

Sales Інтенсив

Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТОК УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
ХАРД КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
СОФТ КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
ЕФЕКТИВНИЙ ФІДБЕК
ДЕЛЕГУВАННЯ НА 100%!