Планування стратегії організації – необхідний крок команди топ-менеджменту в умовах пошуку нового вектору розвитку та запуску внутрішнього потенціалу для досягнення цілей розвитку.
Стратегічна сесія «Розробка стратегії» дозволяє:
- запланувати розвиток та синхронізувати бачення бізнесу або громадської організації у майбутньому
- трансформувати бачення у прозору маршрутну карту через оцифрування уявлення про майбутнє з використанням технологій SMART, KPI та BSC
- виявити проблемні зони, які зупиняють розвиток організації та зафіксувати етапи їх подолання
- узгодити суперечності між відділами та прокачати рівень необхідного управлінського харду
- побудувати план реалізації стратегії – чіткі дії команди при переході від стану «як є» до стану «як має бути». Цей план є унікальним спільним продуктом модератора та учасників стратегічної сесії, що містить у собі збалансовані цілі та зони відповідальності всіх учасників команди
Учасники: CEO, топ-менеджери, внутрішні «експерти» – мідл та лінійні керівники, фахівці із різних структурних підрозділів
Стандартний сценарій стратегічної сесії:
Модуль І
Основні категорії стратегічного менеджменту. Взаємозв’язок понять «місія», «візія», «стратегія», «цінності», «цілі», «організаційна структура», «бізнес-процеси», «функції» та «стандарти діяльності». Розкриття визначення «стратегії» як плану покрокових цілей для досягнення картини майбутнього.
Практика
Актуалізація місії організації
Аналіз стану організації у форматі «як є» та визначення зрізу існуючих проблемних зон
Brainstorming з генерації ідей розвитку бізнесу
Створення візії – стратегічного бачення організації «як повинно бути» у довгостроковій перспективі 5-10 років
Модуль ІІ
Принцип управління з цілям/результатам (МВО) – єдиний для компанії стандарт управління. Довгострокові, середньострокові та короткострокові цілі. Система критеріїв коректної постановки мети – SMART. Збалансована система показників -BSC. Ключові показники ефективності досягнення цілей – KPI (Key Performance Indicators). Принцип декомпозиції цілей на рівень виконання.
Практика
Виділення із стратегічного бачення картини бачення розвитку організації у короткостроковому періоді (1-3 роки) через фасилітацію
Трансформація бачення короткострокового періоду у цілі організаційного рівня (SMART,KPI, BSC)
Декомпозиція цілей організаційного рівня на верхній рівень операційного управління організацією (KPI, BSC)
Модуль ІІІ
Методологія створення Стратегії – плану переходу від стану «як є» до стану «як має бути» по верхньорівневим показникам (KPI, BSC) короткострокового періоду (1-3 роки). Принципи коригування управлінських бізнес-процесів та організаційної структури у форматі «як має бути». Розробка сценаріїв дій менеджменту компанії в умовах змін – варіанти зміни Стратегії при зміні ринкових пріоритетів та зовнішнього середовища.
Практика
Аналіз діючих бізнес-процесів та існуючої організаційної структури щодо відповідності цілям бізнесу
Планування внутрішніх проектів для усунення виявлених факторів ризику у бізнес-процесах організації
Створення робочого варіанту Стратегії через роботу у малих групах та груповий аналіз
Модуль ІV
To Do List – розподіл ресурсів, повноважень, відповідальності та взаємодії команди топ-менеджерів для досягнення цілей реалізації Стратегії.
Практика
Створення плану дій команди учасників стратегічної сесії щодо впровадження результатів стратегічної сесії SMART, KPI, BSC
Модератор сесії – Ірина Тарасова, CEO ВІЧЕ КОНСАЛТИНГ, бізнес-тренер, авторка методики розробки ціннісно-цільової моделі компетенцій, діючий керівник проектів з впровадження KPI, BSC, оцінки та розвитку персоналу.
Стратегічні сесії Ірини Тарасової – реальний інструмент стратегування та вирішення конкретних завдань бізнесу, за допомогою якого ваша команда зможе синхронізуватися та працювати на результат.
Методологія та техніка роботи Ірини Тарасової дозволяє вирівняти на один рівень компетенції учасників для обговорення складних завдань за рахунок синергетичного поєднання досвіду кожного учасника та сучасних методів навчання – концентрованого подання теоретичних знань, брейнстормінгів з пошуку нових ідей та рішень, командних кейсів та фасилітацій для узгодження збалансованих позицій.
Вартість проведення стратегічної або командної сесії складається із кількості годин роботи з групою та складності вирішуваного завдання. Для розрахунку вартості надайте, будь ласка, відповідь на декілька простих запитань. Ми обов’язково зв’яжемось з вами у короткий термін.