Унікальність програми «Конфлікт Експерт» полягає у розвитку 4-х принципово важливих для управління конфліктами компетенцій:
- ДІАГНОСТИКА КОНФЛІКТУ – виявлення справжнього предмета та активних учасників конфлікту.
- РЕСУРСНИЙ СТАН – техніка емоційного саморегулювання та зростання впевненості у собі.
- КОМУНІКАЦІЯ – відпрацювання практичних прийомів ефективної поведінки у відкритому конфлікті
- РОЗРІШЕННЯ КОНФЛІКТУ – врегулювання конфліктної ситуації та переведення взаємодії в конструктивне русло.
x
Конфлікт Експерт
Для кого призначено тренінг?
- Керівники топ, мідл та лінійного рівня.
- Команди відділів роботи з клієнтами.
Формат проведення: офлайн бізнес-тренінг.
Тривалість: 16 годин.
Програма:
ДІАГНОСТИКА КОНФЛІКТУ
- Структура конфлікту – предмет, учасники, умови, дії
- Класифікація конфліктів за типами: прихований та відкритий,
- міжособистісний, між особистістю та групою, міжгруповий,
- політичний, соціальний, економічний, організаційний,
- деструктивний та конструктивний.
- Визначення справжнього предмета конфлікту та реальних сторін конфлікту
- Виявлення та прогноз дій активних учасників відкритих конфліктів за вербальними, невербальними та паравербальними ознаками.
- Самодіагностика свого стилю поведінки у конфліктній ситуації – суперництво, співробітництво, пристосування, уникнення, компроміс. Сильні і слабкі сторони.
РЕСУРСНИЙ СТАН
- Основні емоції, що формують бар’єри комунікацій, що знижують рівень самооцінки та впевненості у собі (самопізнання EQ).
- Техніки емоційного саморегулювання та швидкого переходу в ресурсний стан (самоконтроль EQ).
- Прийоми відбиття емоційних атак (емпатія та управління відносинами EQ).
КОМУНІКАЦІЯ У КОНФЛІКТІ
- Алгоритм вербального реагування на деструктивну критику та емоційну агресію
- Слова-заборони у конфліктній комунікації
- Формування позитивно-резонансних комунікативних послань
- Структура діалогу, спрямованого на зниження негативних емоцій у конфлікті – управління питаннями
- Невербальні та паравербальні прийоми «гасіння» конфлікту
- Ефективні комунікації у відкритих конфліктах
РІШЕННЯ КОНФЛІКТУ
- Вибір стратегії та тактики вирішення конфлікту за підсумками діагностики.
- Аргументація рішення – підготовка аргументів та переконання
- Прийоми формування консенсусу.
- Залучення учасників конфлікту до процесу конструктивного врегулювання конфлікту через спільні дії.
Практичні блоки
- Вправи-знайомства та вправи, спрямовані на концентрацію уваги
- Групові вправи, спрямовані на відпрацювання навичок вербальних, невербальних та паравербальних комунікацій
- Групові вправи, спрямовані на відпрацювання навичок переходу до ресурсного стану транслювання позитивних емоційних послань
- Групові вправи, спрямовані на відпрацювання навичок переконливих комунікацій
- Групові вправи, спрямовані на відпрацювання навичок ведення діалогу у відкритому конфлікті
- Вправи, спрямовані на отримання завершального фідбеку від учасників тренінгу
x
Конфлікт Експерт
Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
Ефективні презентації
СПІН в переговорах з продажу
Конфлікт Експерт