Основні цілі тренінгу:
- розвиток навичок планування переговорів з продажу та контролю процесу роботи з клієнтом;
- розвиток навичок управління діалогом та переконання через застосування питань та озвучення вигод продукту, що підводять клієнта до досягнення мети переговорів;
- збільшення кількості укладених договорів та збільшення обсягів продажів за рахунок посилення персональної ефективності команди відділу продажів.
x
СПІН у переговорах з продажу
Для кого призначено тренінг?
- Керівники відділів з продажу.
- Менеджери з продажу.
Формат проведення: офлайн бізнес-тренінг.
Тривалість: 16 годин.
Програма тренінгу:
- Стратегія взаємовідносин із клієнтом, спрямована на тривалу взаємовигідну співпрацю у різних каналах збуту
- Рівняння цінності. Воронка продажів – пріоритети планування та розподіл часу у повсякденній практиці переговорів. Портрет типового клієнта – опис ключових незадовільнених потреб. Види аналізу вигод співробітництва з позиції потенційного клієнта – фінансовий аналіз, аналіз якості, аналіз користувача.
- Особи, що впливають на покупку. Провідники. Особи, що приймають рішення (ЛПР). Цілі переговорів. Основна та запасна мета переговорів. Планування результативних дій у «довгому» процесі переговорів, вкладених у досягнення поставленої мети.
- Техніки переконання ключових клієнтів. Досягнення успішної динаміки переговорів у форматі «прихована потреба – чітка проблема – явна потреба – бажання вирішення». Чотири етапи переговорів.
- Питання, що прояснюють та розвивають потреби клієнтів. Ситуаційні, проблемні, витягні та напрямні питання. Техніки активного слухання.
- Вигоди, засновані на моделі «фінанси – якість – зручність» та матриці «виграш – виграш».
- Ефективні методи запобігання критики та заперечення за допомогою застосування технології СПІН. Запобігання найбільш типовим запереченням, що зустрічаються в практичній діяльності учасників.
- Практика протидії маніпуляційним технікам. Маніпуляції у переговорах, які використовуються потенційним замовником (маніпуляції тиску, дипломатичні маніпуляції, логічні маніпуляції, маніпуляції із залученням третьої сторони).
- Завершення продажу та особливості післяпродажної роботи з клієнтом для підтримки тривалих взаємовигідних відносин.
Кожен теоретичний модуль бізнес-тренінгу містить у собі практичні блоки:
- вправи – знайомство;
- вправи, направлені на концентрацію уваги;
- ілюстраційні вправи;
- групові кейси;
- модерації та групові дискусії;
- відеорольові ігри;
- вправи, направлені на отримання завершального фідбека від учасників тренінгу.
x
СПІН у переговорах з продажу
Дивіться також корпоративні тренінги з РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ:
Ефективні презентації
Sales Інтенсив
Конфлікт Експерт