Емоційний інтелект в управлінні персоналом

Емоційний інтелект в управлінні персоналом

Дозвольте собі на 2 дні відійти від операційної рутини та присвятити розвитку найважливішої софт компетенції – емоційному інтелекту у VIP-умовах комфортабельного SPA-центру Київської зони відпочинку.

Дати проведення: 4-5 жовтня 2024 р.
Місце проведення: буде повідомлено додатково зареєстрованим учасникам у зв’язку з дією воєнного стану в Україні

Для кого?
До участі запрошуються HRD, HRG, HRBP, HRM, CEO, топ-менеджери та керівники структурних підрозділів

Що буде у програмі?

І МОДУЛЬ. СТРУКТУРА EQ ТА ЙОГО РОЛЬ У ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Прямий вплив емоційного інтелекту на культуру менеджменту, результативність та лояльність персоналу
EQ – як основа конструктивної поведінки. Чотири емоційні компетенції, які впливають на розвиток EQ. Піраміда емоційних компетенцій.
Практика:
Аналіз причин між недостатнім рівнем розвитку емоційних компетенцій керівників та проблемами в управлінні персоналом
Практика:
Вплив EQ на формування лідерського авторитету та довіри з боку оточуючих у професійному середовищі

ІІ модуль. САМОПІЗНАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЕМОЦІЯМИ
Емоційна компетенція «самопізнання». Аутентичні емоції, негативний досвід та соціальні стереотипи. Емоційна компетенція «управління емоціями». Трансформація деструктивних емоцій у конструктивні
Практика:
Діагностика почуттів на прикладах реальних кейсів
Практика:
Формування копінг-стратегій для подолання стресу

ІІІ модуль. ЕМПАТІЯ
Емоційна компетенція «емпатія». Чи можна прогнозувати поведінку іншої людини через об’єктивний аналіз її емоційної сфери? Ключова роль емпатії у наданні зворотнього зв’язку, менторінгу та вирішенні конфліктних ситуацій
Практика:
Відпрацювання навичок аналізу діагностики поведінки інших людей через призму емпатії
Практика:
Вдосконалення навичок проведення One-To-One зустрічей із застосуванням принципів емпатії. Рольові ігри, груповий аналіз

ІV модуль УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ
Емоційна компетенція «управління відносинами». Ланцюжкове зараження емоціями у персональній та груповій взаємодії через вербальні, невербальні та паравербальні комунікації. На яких умовах люди згодні йти за лідером?
Практика:
Відпрацювання навички управління відносинами у робочих стосунках. Рольові ігри, груповий аналіз Практика:
Вдосконалення навичок переконання через застосування емоційних компетенцій у комунікаціях

V МОДУЛЬ. СИСТЕМНИЙ РОЗВИТОК EQ
Як системно впровадити розвиток емоційних компетенцій у процеси навчання керівників організації. Розвиток EQ через реалізацію проектів та апгрейд внутрішніх комунікацій.
Практика:
Планування формальних та неформальних методів розвитку EQ у малих групах. Груповий аналіз кейсів.

Спікер:

МАСТЕР КОМПЕТЕНЦИЙ - Ирина Тарасова

Ірина Тарасова – CEO «ВІЧЕ КОНСАЛТИНГ», автор методики розробки ціннісно-цільової моделі компетенцій та оцінки персоналу за ціннісно-цільовою моделлю компетенцій, бізнес-тренер, консультант, автор та тренер циклу HRHard курсів «Майстер компетенцій», «Майстер KPI», «Майстер Ассессмент Центр та 360», «Майстер онбординг» та ін. Експертний досвід 20+ років.

***

Умови участі:
Вартість участі однієї особи складає 9500 грн.
Діє Акція «Приведи друга» — вартість участі 2-х осіб складає 18000 грн.

У вартість включається:
• 2 дні тренінгового навчання
• Кава-брейки
• Ресторанний обід
За додаткову плату можливо оформити проживання з 4 на 5 жовтня та користування SPA-зоною у вечірній час
Всі учасники отримають Сертифікати проходження навчання встановленого зразку.

Приєднуйтесь до нашої групи у телеграмі https://t.me/hrexpertclub та отримуйте приємну знижку-подарунок, яка знаходиться у закріплених повідомленнях групи. Для активації знижки вкажіть промокод у формі реєстрації.