Ефективний фідбек

Навичка надання ефективного фідбека відноситься до Soft компетенцій менеджерів і лежить в основі функцій цілепокладання та контролю, командоутворення, наставництва, мотивування, контролю та розвитку персоналу.
Формат проведення: бізнес-тренінг.
Тривалість: 8 годин.
Рекомендується як додатковий тренінговий модуль до тренінгів Hard компетенції керівникаи Soft компетенції керівника або як окремий тренінг-практикум, у якому поєднується 20% теорії та 80% практичних вправ.
Результати:

  • Керівники, здатні ефективно ставити завдання підлеглим та контролювати результат їх виконання.
  • Керівники здатні коригувати поведінку персоналу в процесі виконання завдання із застосуванням менторингових комунікацій.
  • Керівники, націлені на конструктивну взаємодію між собою під час прийняття спільних рішень.

Програма тренінгу:

Модуль 1. Фідбек як інструмент комунікацій із підлеглими

  • Вплив фідбека на результативність та залученість персоналу. Форма, періодичність та зміст.
  • Роль фідбека у процесах постановки завдання, контролю результатів, лінійної оцінки та розвитку персоналу.
  • Фідбек через вербальні, невербальні та паравербальні канали комунікації.
  • Позитивний та негативний фідбек. Заборони у негативному фідбеку. Наслідки відсутності фідбеку на практиці управління.
  • Принцип сандвіча.
  • Груповий фідбек та індивідуальний фідбек: прийоми проведення ефективних робочих нарад та індивідуальних бесід.
  • Групові кейси з відпрацювання принципів фідбеку.
  • Рольові ігри: відпрацювання навичок фідбека у взаємодії з підлеглими.

Модуль 2. Фидбек как способ взаимодействия с коллегами

  • Збої у комунікаціях між керівниками структурних підрозділів. Аналіз причин комунікаційних блокад.
  • Фідбек колезі:
    • В процесі вирішення проблемної ситуації;
    • В процесі коригування виконання спільних завдань;
    • В процесі конфліктних комунікацій.
  • Принципи ділової етики комунікацій у конструктивному середовищі спільної діяльності.
  • Фасилітація з проблемних зон взаємодії в горизонталях менеджменту та пошуку рішення щодо нейтралізації цих складнощів.
  • Рольові ігри: відпрацювання навичок фідбеку щодо ситуацій взаємодії з іншими керівниками структурних підрозділів.

Дивіться також корпоративні тренінги щодо розвитку управлінських компетенцій:
ХАРД КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
СОФТ КОМПЕТЕНЦІЇ КЕРІВНИКА
ЕФЕКТИВНИЙ ФІДБЕК